Sunday 22 May 2011

Heidi Kelley er gjestedesigner hos oss :)

Ny søndag, og ny skisse! :) Det er tid for skisse #113 inne på Skissedilla.
Og denne gangen er vi så heldige å ha Heidi Kelley som gjestedesigner.
Hun er helt fantastisk flink! Ta en kikk inn på bloggen vår å se den nydelige LOen
hun har laget til ukens skisse(som hun har designet).
Mitt bidrag finner dere her :

A new Sunday, and a new sketch! :) It`s time for sketch #113 at Skissedilla.
And this time we are so proud to announce that Heidi Kelley is our guestdesigner.
She is SO talented! Take a look at our blog to see the lovely layout
she made for this week`s sketch(that she has designed).
You can see my contribution here:


Jeg har prøvd meg på litt Mixed Media :) Har vært med på et online kurs
om She Art, og det var kjempegøy. Dette er mitt første lerret etter uke EN på kurset.
Selve jenta ble litt stor, så jeg må øve meg litt mer på å lage de ;)

I have tried some Mixed Media :) I am joining an online course about She Art,
and it`s so much fun. This is my first canvas, after week ONE at the course.
The girl is not so good. A little bit too big. So I have to practice some more on that ;)



8 comments:

Linda said...

Fantastisk Brit! Den LOen av Tuva e jo bare nydelige :)

Sandra said...

Great! You are doing Christy's She Art class! I did it too in March and she is such a great teacher. (I'm not making much She Art girls any more but i'm still using all the techniques I've learned there!) I love your first canvas!! And I promise you..week 2 of She Art is also so much fun!

Julia Sáddi said...

Love it!!!
Brit, I know these clouds from somewhere, where? Brazilian Goodies? :-)
Take care!
Love, Julia Sáddi - Brazil

Unknown said...

Du e heilt råe me dei LOane dine. Kanon flotte. :-)

Randi Elisabeth said...

Nå har jeg endelig tib til å gå på litt bloggbesøk rundt forbi:D Denne LOen så jeg jo begynnelsen på, nydelig med de blomsterrankene som dissa henger i:D Kule artjournaling du har laget, digg digg:) var akkurat noe for deg det;)

Lula said...

Hei Brit

Vil takke for gode ord fra deg om dagen:) Jeg setter enormt pris på deg!

Klem

ps. Du MÅ fortsette med mixed media/art journaling, uten tvil noe av det flotteste jeg har sett. Nyyydelig og edgy!

Unknown said...

Awesome work, Brit! Love your style!!!! Hugs ~Gerry~

Eila Sandberg said...

Ohhh Brit! denna LO är bara för gullig! hon är så söt där i gungan och vilken underbar idé att klä gungans rep med blomster!! tycker supermycket om denna layout - också! snacka om att vända 360 grader med din She Art! så himla häftigt! ser så himla kul och artsy ut, hamnar färgen där den ska eller sitter den på förklädet eller bordet dit?! hi hi! xoxoxo