Monday 8 August 2011

Gjestedesigner hos Webster`s Pages :)

I februar fikk jeg mail fra Webster`s Pages hvor de spurte om jeg ville være 
en av ni gjestedesignere dette året, og jeg ble kjempeglad!!! 
Har alltid elsket Webster`s Pages. Det er en av mine absolutte favoritt-produsenter.
Så jeg takket selvfølgelig ja :)
Jeg fikk beskjed om at min måned skulle være august - 
og her er vi :)
Det har vært vanskelig å ikke kunne fortelle det til noen. 
Spesielt siden jeg har visst det helt siden februar :)
Men nå er tiden inne!
Under kan dere se mine fire GD-bidrag.
Jeg har brukt produkter fra de nye seriene:
Western Romance og All About Me som jeg fikk tilsendt.
Her kan dere se hvordan designteamet har scrapliftet stilen min :)

In February I got an email from Websters Pages asking me if I wanted
to be one of nine guest designers this year, and I was so happy!!!
I have always loved Websters Pages. It`s absolutely one of my favorite scrapbooking-companies.
So I definately said YES :)
I was told that August was going to be my month - 
and here we are :)
It has been so difficult not to tell anyone.
Especially since I have known about it since February :)
But now it`s time!
Here is my pages where I have used products from two of the new lines:
Western Romance and All About Me, that I got from them.
Here you can see what the designteam made out of my style :)


My brother - my hero (used All About Me):



The sweetest girl (used All About Me) :


She loves to dress up (used Western Romance) :



Waiting for the mail (used Western Romance):



Thank you so much to Webster`s Pages for having me as your guest designer :)

13 comments:

inger synnøve said...

gratulerer så mye Brit. detta va kjekt :) flotte LOèr du har laget:) alle er så levende og flotte å se på :)

Scrappegal said...

Gratulerer så utroolig masse! Vel fortjent!!
Og så ufattelig VAKRE sider du har laget!!!!! :) :) :)
Artig måte å se Websters Pages i bruk på! :)

Marianne/skorpionen said...

Dette er jo bare helt fantastisk Brit!! Så utrolig gøy og ikke minst, for en ære å bli spurt av selveste Webster's!!
Fantastiske LOer du har laget også!
Du klarer å fremheve produktene på en super måte, selv med din egenartede stil (som jeg såklart elsker!)
Gratulerer igjen!
klem

Anne said...

For en velfortjent ære. :)
Nydelige LO-er, jeg falt spesielt for post-loen, med brevene som henger fra tråden sånn, og dress up-loen, med kjolene på hengere.
Utroolig flott. :)

Unknown said...

Hi Brit! Your work is so amazing and I`m so happy to have you guest-desinging for us this month! Congratulations! Hugs ~Gerry~

Sandra said...

Congrats, Britt!!! You deserve it!! Your style is so special and unique. Webster's should invite you to their team for every month, not only as a GDT for one month!!! I loooooovvvvveeeee your layouts!!!

Julia Sáddi said...

OMG! so hard to choose the one I love the most, so I might say I LOVE IT ALL! : )
xox Julia Sáddi - Brazil

Beatemor said...

Gratulerer så mye! Flotte Lo'er du har laget :-) Digger spesielt det der datteren din sitter i rammen.

Eila Sandberg said...

Djäklar i min sko Brit - HUR har du kunnat hålla tyst med dessa nyheter?! oj oj oj!! GRATTIS WOOT WOOT OCH TOOT TOOT!! du har verkligen orsakat ringar över Atlanten min vän! har tittat LÄNGE på alla dina bidrag till WP och måste nog kika litet till, de är ju bara så helt underbara! så gulligt med den lilla scarfen på Tuva! och hur du bara har fått ihop alla detaljer. Den lilla flygande kedjan av brev och Tuva som sitter på brevlådan, Leif som dinglar så käckt med ena benet över kanten - en riktigt cool storebror. Ja det finns hundratals små ting som jag bara måste kika mer på. Hoppas maken din serverade champagne på sängen när nyheten äntligen blev offentlig! Stoooooor klem

Elisabeth said...

Åhhh, sååå fine sider du har laget, de er til å drømme seg helt bort i

Jeg skal definitivt på kurset du skal holde på scrapperally!

Linda Brun said...

Grattis og vel fortjent.. Lo'ne du har laget er lekne, fargerike og fantasifulle..altså i full Brit stil.. Du e så flinke.... goe knib!

sandi said...

Congrats Brit! Wow! What awesome lo's! Your style is so unique, so you...love it!

Siv Anne said...

Gratulerer så mye, skjønner godt de vil ha deg.

Du er bare så utrolig dyktig!