Monday 26 December 2011

Skissedilla #143


Denne gangen har jeg prøvd å mikse litt Finnabair-aktig stil sammen med min egen stil : )
Det var kjempegøy å lage en slik bakgrunn, men gleder meg veldig til å lære det skikkelig
 fra Finnabair selv. Satser på å få med meg kurset hennes i Stavanger i mars : )

This time I have tried to mix a little bit Finnabair-like style together with my own style : )
It was so much fun to make a background like this, but I really look forward
to learn it properly from Finnabair herself. I will try to attend one of her classes
in Stavanger in March : )





Ha en fortsatt fin juletid, alle sammen!


5 comments:

Wibeke said...

Røff, vakker og nydelig på en gang <3
Du har en helt fantastisk, leken og særegen stil Brit :-)

Fortsatt god jul!

Julia Sáddi said...

Adorable LO, Brit!!!
Have you received your magazine issue? Did you like it? Hope so! : )
Brit, may 2012 be even better than 2011, my dearest friend!
Love, Julia Sáddi - Brazil

Lula said...

Jeg storkoser meg hver gang du bruker rødt, det er så dramatisk og kontrastfylt! Digger!!!

Ønsker det er herlig nyttår Brit, og jeg ser frem til å samarbeide med deg på dilla:))))

Klem Lula

Siv Anita ´s scrappebenk said...

Her va det masse kjekt, flotte farger:)

Eila Sandberg said...

Det är verkligen en superhäftig kombo av din egen fantastiska stil och så det där unika från Finn! men vilka nyheter, menar du att Anna kommer till Stavanger i mars? måste genast kolla in hennes blog för mera information. Önskar dig oc de dina ett riktigt riktigt gott Nytt År! fortsätter nu min färd på din blog. Klem på dig vännen min