Saturday 11 February 2012

CSI #6

Dagene flyr! Nå er det allerede tid for ny oppgave hos CSI :)
Elsker fargene denne gangen! Under kan dere se hvordan min LO ble.

Time flies! It`s already time for the next case at CSI :)
I just LOVE the colours this time! Below you can see my take on the challenge.



I was really inspired by the bright colours, and was thinking about sunsets right away ;)
I have used something shiny: transparent for the window,
Woodgrain: the tree,
Metals: ballchain round one of the boxes
For my journaling I used transparent, and I used the words clear and shine.




Nå skal jeg på Papirfesten, hvor jeg skal holde to kurs.
Blir spennende : ) Gleder meg til å møte mange kjekke scrappe-damer : )

5 comments:

Line said...

Utrolig fint når han sitter å ser ut vinduet.
Kos deg i helga.

Linda said...

KNALLFIN Brit! Likte teksten :) Å fargane å di forskjellige materialå, du er best! KLEMZ

Caroline said...

Denne har jeg fått æren av å se IRL :) Veldig stilig hvordan han titter ut av vinduet og fargene er utrolig fine sammen!!

Beatemor said...

Kjempeflott Brit. Tror jeg jammen skal prøve meg på ei oppgave hos CSI snart. Det hørtes litt greiere ut når du forklarte det. Jeg deltok på eventyr-kurset ditt og virkelig digget det. Håper jeg greier å få til noe slikt igjen :-) Veldig kjekt å treffe deg! Klem Beate.

Eila Sandberg said...

Som jag skrev på CSI, äääälskar jag bara denna charmerande scen med fönstret och allting som man kan se på utsidan. Helt fantastisk layout!! själv hade jag sååå svårt för denna färgkombination, slet mitt hår i förtvivlan och angst. You rock girl! xoxoxo